Användare
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
april 16, 2024, 05:08:41 am

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

As of early 2013, we are still in the process of rebooting unto the new platform

If you want to keep track of the relaunch you can:

  1. Like us on Facebook
  2. Follow us on Twitter
  3. Send me (Kris) an e-mail and let me know that you'd like to join the new site when it is ready.

Once we are ready to relaunch, we will start spreading the word. Until then, expect silence to mean we are heads down coding. :) The forum is still open for active members, but don't expect a lot of activity here since meets are currently on hold.

-no title-
Sidor: [1]
Skriv ut
Jag slutar som moderator...
(läst 8334 gånger)
Olle Harju
Registrerad medlem
 
Sweden Sweden Man 27 posts
Hemsida
« skrivet: februari 06, 2008, 12:23:57 pm »

Halloj!

På grund av tidsbrist måste jag sluta som moderator här på Virtualmeet. Jag kommer fortsätta att promota Virtualmeet i Sverige och även deltaga och döma tävlingar. Täby AK kommer fortsätta sitt nära arbete med Virtualmeet så att vi inom en överskådlig framtid kanske kan anordna en fullskalig Virtualmeet tävling i sverige... Glad.
Loggat

\"Human by Birth Powerlifter by the Grace of God\"
Kristoffer Lindqvist
Personal  [Projektledare, Programmerare, Moderator, Översättare till svenska]
 
Finland Finland Man 1178 posts
Hemsida
« Svara #1 skrivet: februari 06, 2008, 12:42:31 pm »

Jag för min del kan bara tacka dej för hjälpen med att få igång det svenska forumet. Vi fortsätter samarbetet via andra kanaler. Cheesy

Jag tar över som moderator på forumet tills vi hittar en ny moderator. Mej får ni tag på via PM eller kristoffer@virtualmeet.net.
Loggat
Sidor: [1]
Skriv ut
Gå till:  

Close