Användare
Välkommen Gäst. Var snäll och logga in eller registrera dig som ny medlem.
april 18, 2024, 12:22:00 am

Logga in med användarnamn, lösenord och önskad sessionslängd

As of early 2013, we are still in the process of rebooting unto the new platform

If you want to keep track of the relaunch you can:

  1. Like us on Facebook
  2. Follow us on Twitter
  3. Send me (Kris) an e-mail and let me know that you'd like to join the new site when it is ready.

Once we are ready to relaunch, we will start spreading the word. Until then, expect silence to mean we are heads down coding. :) The forum is still open for active members, but don't expect a lot of activity here since meets are currently on hold.

-no title-
Sidor: [1]
Skriv ut
Anmälan styrkelyft, 7-9 mars 2008
(läst 16589 gånger)
Olle Harju
Registrerad medlem
 
Sweden Sweden Man 27 posts
Hemsida
« skrivet: januari 20, 2008, 02:42:23 pm »

Lyftare och domare kan anmäla sig i denna tråd. Fredag den 15:e februari kl 11.00 GMT är sista anmälningsdagen för lyftare. Efter detta datum kan endast domare anmäla sig. Alla lyftare bör senast den 22 februari 2008 ange vilket datum de tänker tävla (fredag, lördag eller söndag). Detta kan göras när man anmäler sig eller genom att redigera sin anmälan senare.

Just nu behöver vi 3 till 6 domare för denna tävling.

För att anmäla sig till denna tälving, posta endast ett kort svar i denna tråd. Detta antyder att du:

    * HAR LÄST OCH ACCEPTERAT REGLERNA (var medveten om att små ändringar i reglerna kan förekomma då reglerna är ett utkast under utveckling)
    * UNDERSTRYK DIN DOPINGFRIA STATUS (igen, se reglerna)
    * VERKLIGEN SIKTAR PÅ ATT GENOMFÖRA TÄVLINGEN, och inte bara tänker på att göra det. Självklart kan man bli sjuk och dra på sig skador. Då är det förstås inga problem att avanmäla sig.

I denna tråd görs endast anmälan till tävlingen, alla diskussioner rörande tävlingen hänvisas till kommentartråden.

Givetvis är det inte bara vi svenskar som skall tävla utan folk över hela världen, följ vilka som registrerat sig i de andra forumen:

German sign-up thread
http://virtualmeet.net/community/forum/deutsch/132/0/

Finnish sign-up thread
http://virtualmeet.net/community/forum/suomi/143/0/

English sign-up thread
http://virtualmeet.net/community/forum/meet-talk/134/0/
« Senast ändrad: februari 05, 2008, 03:13:09 pm av Animal » Loggat

\"Human by Birth Powerlifter by the Grace of God\"
Kristoffer Lindqvist
Personal  [Projektledare, Programmerare, Moderator, Översättare till svenska]
 
Finland Finland Man 1178 posts
Hemsida
« Svara #1 skrivet: januari 22, 2008, 08:40:28 pm »

Jag föregår med gott exempel och anmäler mig som förste man på det svenska forumet. Jag har läst reglerna (understatement of the year) och är som vanlig dopingfri.

Jag tänker lyfta lördagen den 8 mars.


En seg influensa i kombination med för hård träning gjorde sitt. Jag samlar domarpoäng i denna tävling istället och siktar om mot vårens/sommarens tävlingar. Glad

Lycka till ni som tävlar!
« Senast ändrad: februari 02, 2008, 10:15:42 pm av kris » Loggat
Olle Harju
Registrerad medlem
 
Sweden Sweden Man 27 posts
Hemsida
« Svara #2 skrivet: januari 28, 2008, 06:35:26 am »

Jag har läst och förståt reglerna och är dopingfri.

Jag tänker lyfta lördagen den 8 mars.
Loggat

\"Human by Birth Powerlifter by the Grace of God\"
Andreas Wilhelmsson
Registrerad medlem
 
Sweden Sweden Man 2 posts
« Svara #3 skrivet: februari 05, 2008, 07:57:52 pm »

Hade tänkt anmäla mig, snackade med kristoffer på mail men p.g.a an skada i axeln har jag fått börja med lätt grundtränig igen. Men siktar på sommartävlingarna nu!

Hoppas ni får många anmälda.

//Andrew
Loggat
Kristoffer Lindqvist
Personal  [Projektledare, Programmerare, Moderator, Översättare till svenska]
 
Finland Finland Man 1178 posts
Hemsida
« Svara #4 skrivet: februari 15, 2008, 11:50:58 pm »

Anmnälningstiden för tävlingen har nu gått ut för lyftarnas del, domaranmälningar är dock fortsättningsvis välkomna!
Loggat
Kristoffer Lindqvist
Personal  [Projektledare, Programmerare, Moderator, Översättare till svenska]
 
Finland Finland Man 1178 posts
Hemsida
« Svara #5 skrivet: mars 03, 2008, 08:52:44 pm »

Den slutgiltiga listan över deltagare har nu publicerats. Tjugofyra lyftare, varav två kvinnor, ger sig under stången denna gång vilket är nytt rekord för stunden. Det kommer att bli en tävling att komma ihåg trots att antalet svenska lyftare i slutändan blev noll pga osäkerhet gällande Svenska Styrkelyftförbundets inställning våra tävlingar. Vi är i kontakt med SSF och närmare information om detta kommer att publiceras så fort vi vet exakt vad som gäller.
Loggat
Kristoffer Lindqvist
Personal  [Projektledare, Programmerare, Moderator, Översättare till svenska]
 
Finland Finland Man 1178 posts
Hemsida
« Svara #6 skrivet: april 11, 2008, 09:08:42 pm »

Tävlingsresultaten är ute! Den editerade meet videon finns som vanligt också på YouTube.

Mycket hände på rankingsidan som en följd av tävlingen...  Glad
Loggat
Sidor: [1]
Skriv ut
Gå till:  

Close